Babbel

Hej vänner, och ovänner.
Det finns ingen tanke bakom detta inlägg, men tänkte att jag kunde skriva lite. Förra helgen (lördag till måndag) var jag i Idas stuga, med Ida, Bella och Fredrika. Vi badade, promenerade, spelade sällskaps spel och kubb, pratade, kollade på stjärnor och hade det bara mysigt.
Igår så var jag i Stockholm med Ida och Bella. Det blev heldag med shopping + grönan, super roligt var det, dock fick jag jätte ont i fötterna, men det hör till.

Idag har jag försökt vila upp mig inför denna helg. Imorgon bitti vid 07.00 bär det av mot Åland för träningsläger hela helgen. Tror vi kommer ha sjukt kul. Men kommer antagligen ha en rejäl träningsvärk dagarna efter. Hoppas bara den försvinner lagom tills skolan börjar på onsdag. Nu ska jag göra allt jag kan för att kunna somna i tid så jag orkar upp imorgon, klockan står på 05.30..

Detta inlägg skriver jag från mobilen, så vet inte hur det kommer se ut.

update: förestsen så vet jag om att det numera är felstavat i min header. skulle prova att ändra på en sak, sen blev det lite fel. men en ny design är på väg, så det får vara så nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback