Italien - del 1

I söndags kom jag hem från italien, kan ha vart den roligaste utomlandssemesterna jag haft, yey! lite tråkigt är att jag inte tog så mycket bilder.. men jag kommer inte behöva bilder för att minnas detta!
men tänkte dela med mig av de bilder jag tog, det här är från precis i början av mitt äventyr ;)
På Arlanda innan avfärd satt jag på starbucks med vänner och var sjukt förväntansfull och jäkligt nervös! hah
Vi mellanlandade i frankfurt för att därifrån flyga vidare mot italien. 
Den här bilden tog jag under mitt nervösa stadie på bussen från flygplatsen i venedig på väg till trieste där vi skulle få träffa "värdfamiljen". Tror inte det bara var jag som var ett nervvrak under den bussfärden, men allt gick bra och min värd var jätte snäll.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback