jag känner mig fri

Jag mår bra nu, för jag kan äntligen slappna av en stund. 
Idag efter att jag hade srivit klart kemi provet så ville jag bara gråta, både för att provet gick åt helvete, men också för att jag var så lycklig att det äntligen var över. Har haft fullt upp med plugg de senaste veckorna, och äntligen så kan jag ta ett par dagars paus nu, innan det är dags att hårdplugga till matteprovet som är den 11 juni, vilket är det sista provet för det här terminen. Sommarlovet börjar den 13 juni.  
Mitt i allt pluggande så har Italienarna också hunnit vara här, det har verkligen varit roligt och spännande. En upplevelse utöver det vanliga så att säga.
Hela gänget med svenskar och italienare! Sjukt sorgligt att jag antagligen inte kommer att träffa alla igen.. Men jag hoppas på att få träffa några av dem i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback