mindre än 3 veckor kvar till Italien!!

Jag är lite överexalterad över den kommande Italien resan. Speciellt efter igår när vi (äntligen) fick kontakt med den man ska bo hos, eller rättare sagt, dom fick kontakt med oss. Det är inte förens nu jag fattat att vi faktiskt ska åka, det har jag ju sett fram emot ända sen i ettan! Jag tror och hoppas att vi kommer ha så sjukt kul. 
Ända sen jag kom hem från skolan idag har jag babblad på med mamma om allt som har med Italien resan att göra, så nu tror jag att mor min får spunk på mig vilken sekund som helst, haha.
Bild tagen från google ↑
Håller vekligen tummarna för bra väder, så jag kan ta hundratals fina bilder! Känner hur sjukt foto sugen jag blir av bara tanken! 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att någon är taggad haha, själv är jag livrädd! Är det en kille eller tjej? :D

Svar: haha, ja jag är super taggad! Jag ska bo hos en tjej :)
Emelie

2014-03-19 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback