I wish summer could last forever

Jag börjar inse att sommarlovet snart är slut. Tiden har gått så sjukt snabbt, och det känns inte som att jag har hunnit göra allt som jag skulle vilja, men jag får skylla mig själv. Då jag bara suttit inne många dagar. Men egentlitgen så har jag inte så mycket emot att sitta inne några dagar under sommar lovet. Jag kan tycka att det är skönt att vara ensam och bara ta det lugnt. Men det får inte bli för ofta, då slutar det med att jag får ångest, hah. Har vart ute mycket också, träffat kompisar, solat och badad med mera. Men nu är det inte långt kvart, och jag ska nu göra mitt bästa för att ta vara på den sista tiden innan skolan drar igång igen.  
kan ju bjuda på väldigt kloka och relaterande ord från ior. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback