2013 blir till 2014

bloggen har återgått till rosa! fint ska det vara!
Fårstår inte att det är nyår imorgon. Det har gått ett helt år sen jag var i en stuga, mitt i skogen med en del möss, och väntade in 2013 med mina då ganska nyhittade vänner (klasskåååmpisar).
I år ska jag fira nyår på ungefär samma sätt som förra året med samma personer, förutom att vi inte ska vara i en stuga i skogen, utan hemma hos Maja istället (känns aningen tryggare).  
2013 har gått fort, för fort. Jag har haft ett jätte bra år, och även om det har gått fort så tycker jag ändå att jag har tagit vara på tiden, och gjort det bästa utav året.
Jag hoppas att 2014 kommer bli minst lika bra som 2013, jag brukar inte vara den som har en massa nyårslöften och jag har inte heller några speciella inför nästa år, förutom att kanske ta vara på tiden ännu mer så jag hinner leva innan jag blir gammal. 
En sak jag absolut inte kan förstå är att 2014 är året då jag fyller hela 18 år. 18 år känns så vuxet, och jag vill inte bli vuxen, jag vill inte vara ansvarsfull eller ta viktiga beslut. Men jag ser ändå fram emot att få ta körkort, få gå på krogen och inte vara så beroende av mina föräldrar, så det är lite dubbelmoral på det hela. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback