vad jag gjort den senaste tiden.. ehm.

Tycker att jag hunnit med mycket nu sen jag kom hem från Gran Carnaria. Kom hem på onsdags kvällen, på torsdagen firade jag jul hos mormor & morfar och på kvällen/natten var jag barnvakt. Kom hem vid 3 på natten, på fredagen gick jag upp klockan 8(försov mig haha) och blev upphämtad halv 9 för att åka till falun på träningsläger. Kom hem runt 1 tiden på igår, var hemma och vilade resten av dagen. Idag hämtade pappa upp mig klockan 11 och vi åkte till sala för att fira lite jul där, nu är jag hemma igen och imorgon bitti har jag körlektion. Sen ska jag vila. :)
 
Jag äääälllskar choklad med smak av kaffe! Hur gott som helst, blir inte mycket godare än så!
orelevant bild, men jag saknar utomhussäsongen hahah. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback