vad är en sockerkaka?

Jag är en person som tänker väldigt mycket på konstiga saker, haha. Typ som för några veckor sen så började jag fundara på vad en sockerkaka egentligen är? Jätte random.
En sockerkaka är nått man äter. Det vet alla. Men det är också en blandning av olika ämnen. typ. Det som bildas när man blandar ihop grejerna som är i en sockerkaka, är det då en sockerkaka, eller är det en blandning av ingridienser? både och, antagligen.. men eftersom att det fått namnet sockerkaka, vill jag ändå säga att det är nått nytt har bildats, haha. och då kan det ju inte längre va den där blandningen, fast att det fortfarande är det. och finns det typ uppskrivet nån stans, vad blandningen av dessa ingridieser blir..? typ som en formelsamling?.. osv.
 
 
Det är jätte svårt att förklara hur jag tänker, men det går i alla fall inte ihop. Jag nämnde detta får några kompisar, och kan säga att jag vart aningens hånad.. haha. om jag kommer på ett bättre sätt att förklara hur jag tänker så ska jag göra det. 
 
xx. fundersamma Emelie. 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha! Kloka ord, eller? ;)

Svar: haha! ja jag tycker det :p
Emelie

2013-06-24 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback