Böcker

Jag älskar att läsa böcker. Att försvinna från min egen värld, och gå in någon ananas. Ibland, som idag, så är det hur underbart som helst att bara släppa allt och gå in en boks värld.För några år sedan trodde jag att jag bara tyckte om verklighetstrogna böcker, jag satt och läste Camilla Läckberg deckare (kanske inte de mest veklighetstrogna böckerna, men ni förstår vad jag menar), jag trodde att jag gillade dom. Men sen hittade jag en twilight bok i Agnes bokhylla. Jag hade sett filmen och hade inga speciella åsikter om den. Men eftersom att jag var på landet och hade tråkigt så bästemde jag mig för att börja läsa boken. Jag fastnade genast för den, och började så småningom börja läsa flera liknade böcker. Jag insåg snart att sådanna böcker är min grej, och jag har kommit fram till att Camilla Läckberg deckarna suger i jämförelse med ex. twilight böckerna. uppdaterat: heheheh, fick ´klagomål´ om mycket stavfel i detta inlägg, har ändrat det jag hittat. 

mobba inte mina orelaterade bilder. ;)
x
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback