I'll stop wondering where are you now

Har idag öppnat ögonen för ett band. Har hört talas om dom förr, och idag startades en låt med dom på spotify när jag lyssnade på nån random lista. Bandet heter Union J, och dom spelar precis som musik som jag gillar. Så nu fyller deras musik min senaste spotify lista. 
 
Känns jobbit att skolan börjar på måndag. Har vart otroligt skönt med höstlov. Men nu börjar skol-paniken krypa fram. Hatar känslan av att vekligen inte förstå någonting av det vi jobbar med, och det finns absolut inget tråkigare att plugga ett ämne man absolut inte har något intresse för. Men jag ska inte klaga, det var ju ett 'eget' val jag gjorde när jag sökte till gymnasiet, och jag kan glädja mig med att jag snart bara har 1,5 år kvar av plugget. 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback