kan skalman flyga?

Hej där!
Insåg tidigare idag att det jag skrev igår kanske lät lite deprimerande haahahha.. 
 
håller på att kladda lite lagellack, känner mig jätte naken utan någonting på naglarna.
 
 
Har blivit lite för mycket "vardagsinlägg" nu tycker jag, men jag vet icke vad jag ska skriva om. Ska väl kanske fotografera lite nån dag så jag har lite nyare bilder att publicera. Fast problemet är att jag kan inte gå ut och fota och tänka, nu ska jag ta lite bilder till bloggen, då blir bilderna sällan bra.
 
Jag har alltså träningvärk i nacken, efter att ha gjort kullerbyttor.. sämst. näj, men känner mig klen. Nu ska jag nagellack måla andra handen.
Så hejdåååhh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback