körlektion

Idag har jag tagit min första körlektion. Gick bättre än jag väntat mig. Hade en lärare som jag hört flera stycken klagat på, så hade inte så höga förhoppningar på henne. Hon var lite dryg, och hon pratatde lite med mig som om jag vore korkad. Men tyckte inte det var så illa som alla andra verkar tycka. Så har bästemt mig för att ta en till körkeltion med henne i slutet på december, och tänker bästema sen om jag ska ha kvar henne som lärare eller inte. Tyckte att det var lite roligt när hon började förklara för mig hur en bilnyckel fungerar, som att jag aldrig har sett en sån förr. haha. 
 
Så nu när jag officiellt har börjat ta körlektioner så ser jag fram emot att ta KÖRKORT. hehe *brumbrum*
 
 
Måste också ta och tacka Johan för det fina inlägget han skrev igår. Det var en väääldigt smikrande bild på mig där... eller inte.
x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback