söndag.

hejhejhej!
Imorse när jag vaknade trodde jag att jag var ensam hemma. Så när jag öppnar dörren till mitt rum och mamma precis samntidigt öppnar sin dörr så blev jag minst sagt chockad. Det blev min mor också då hon också hade trott att hon var ensam hemma. Så ja, det var väldigt random och kul.
Idag så har jag vart hos mormor och morfar väldigt länge. Jag åkte dit för att intvjuva morfar till ett reportage jag ska skriva på svenskan. Det är så mysigt att lyssna på morfars historier från förr. Morfar hade hur många jobb som helst när han var ung, han var så dirven. Önskar lite att jag var som han haha. Han var också med i ett band och sjöng och spelade basfiol, så coolt! hehe (:
x.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback