this is the end.

Hej!
Idag så är jag och biologiboken ovänner. okej, det har inte varit bara idag. Det började för någon vecka sen, när jag bestämde mig för att börja umgås med biologiboken lite mer än vanligt inför ett kommande prov. Som är imorgon. När jag öppnade boken och började läsa i den så ville den bara förvirra och tråka ut mig, vi har varit ovänner sen dess, men vi har ändå varit tvungna att umgås... dumma biologibok.
 
Kändes så härligt att åka buss hem idag, för det var inte mörk ute, som det annars alltid är när jag åker hem. Men idag fick vi suta tidigare då vår matte lärare var sjuk. Nu känns det dock inte så härligt längre, då jag måste umgås med min tidigare nämnda ovän.
 
Ha ett bra liv.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback