torsdagar, dagen då jag försover mig

Hej.
 
Jag har försovit mig 2 torsdagar i rad. 
Förra torsdagen så somna jag om efter att min väckarklocka ringt.. och igårkväll glömde jag att sätta mobilen på laddning, så den dog undernatten, så min väkarklocka som jag har på mobilen ringde inte. Så när jag vaknade imorse, så tänkte jag "gud vad skönt att vakna innan väkarklockar ringt" så kollar jag på klockan, och inser att klockan är 9.30..... PANIK xD
Hade missat hela första lekrionen, och efter den hade vi låång håltimme, så jag fick en lugn morgon iaf. (:
 
Jag tycker det är jätte dryt med folk som skriver smajlisar i sina inlägg, och så sitter jag här och skriver smajlisar själv... och ni som tycker att jag stavar dåligt, jag vet att det inte stavas smajlisar, det är bara väldigt härligt att skriva så (:
 
Nu borde jag plugga.. hoppade över träningen för att plugga, och här sitter jag och skriver ett blogginlägg... inte okej, jag borde skämmas. 
 
ha en bra torsdags kväll xD
xxxxx..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback