max har en sax och äter lax på max

hej alla överlevare.
 
Nu känner jag mig fri, fri från allt plugg. Nu har jag äntligen tid att ta några få dagars paus, från min konstanta pluggande som pågått mer eller mindre de senaste 2-3 veckorna.
Imorgon blir det äntligen höstlov, och även om jag lär plugga lite under lovet, så känn det ändå otroligt skönt att få hinna vila lita också. Dock mindre härligt att börja lovet med högskoleprovet på lördag.
Slut om plugget.
 
Det är både mysigt och tråkigt att det nu mera blir ljust så sent på morgonen och mörks så tidigt på kvällen. Mysigt för att man kan sitta hemma i mörkret med tända ljus, och bara ha otroligt hög mysfaktor, men tråkigt för att det känns som att dagarna går så otroligt fort, och jag hinner inte göra annat än att va i skolan under dagens ljusa timmar.

xx.
 
 
Trackback