life goes by way too fast

Hejsan!
Mitt 18ode år har officiellt börjat. yippiie! Det firar jag med att plugga. Mycket roligt, känn sarkasmen. 
Nu är jag inne i en "17-års kris". För nu inser jag hur lite tid jag har kvar som barn. När jag var 5 så tänkte jag att livet är ju hur långt som helst, och varje dag var som ett äventyr. Nu inser jag att varje dag är över innan det ens har börjat, och man måste antränga sig för att göra något av dagarna. Det är det som jag är så otroligt dåligt på. Jag vill vara en sån person som kan göra något av varje dag, och göra den speciell. Men nej, här sitter jag och bloggar istället. Jag kommer antagligen aldrig bli en sån person heller, men jag ska bättra mig. xxx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback