Present, ananas och Niall

Hej!
I måndags så var jag och fikade med mina 3 favorit tjejer! Dom överraskade mig då med en present eftersom att jag fyllt år. Fick one direction's nya parfym, så jag blev jätte glad! Tack tjejor! 

Ska också berätta om vad som hände Igår när jag öppnade mitt skåp i skolan. Jag kom då alltså helt ovetandes till mitt skåp, låste upp hänglåset och öppnade skåpet. Vad tror ni då att jag ser i mitt skåp, jo en ananas.. Då hade alltså Johan, som snott en av mina reservnycklar, gått till affären och köpt en hel annans bara för att ställa den i mitt skåp. Ananasen står för tillfället kvar i mitt skåp, och har blivit döpt till Arthur. Han ska vara med på filminspelning på måndag! 

Och när jag ändå håller på att skriva, så kan jag ju nämna att Niall (en i one direction, för er som inte vet) fyller år idag, så grattis till han!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback