Sportlov

Heeejj!
Sitter och sörjer att sportlovet snart är slut.. Jag har vart hemma hela sportlovet och bara tagit det lugnt, börjat om från början på ♥ One Tree Hill ♥ (favvoserien). Har också pluggat en del, mycket fysik men andra ämnen också.
Imorse var jag på Riskettan, var inte så tråkigt som jag hade väntat mig men kanske inte jätte kul heller, skönt att vara klar med den! 
Var ute och fotade lite i tisdags i skogen på min baksida eftersom jag hade massa vårkänlor, jag ville väl fånga "våren" på bild! dock så blir ju mina bilder sällan bra när jag är i skogen, haha. (ja, jag skyller ifrån mig på skogen)
Och ja, bilderna är redigerade! speciellt den i mitten... 
 
kramisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback